Товарів у кошику: 0
Вітаємо! Реєстрація пройшла успішно.
Дані успішно оновлено
Подаруйте магію Різдва 🎁 Купуйте ексклюзивні набори за вигідним love price >> В МАГАЗИН >>

Повернення

Умови повернення Товару здійснюються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172, згідно з загальними положеннями яких, парфюмерно-косметичні засоби поверненню та обміну не підлягають.


Виняток становить Товар, пакування якого пошкоджене на момент придбання, Товар, який укомплектований не в повному обсязі, Товар, частина якого зламана або пошкоджена (наприклад, зламаний дозатор), а також помилково відправлений Товар, який не відповідає Замовленню, оформленому Покупцем.


Обмін і повернення Товару, що має зазначені вище недоліки, здійснюється лише за умови, що такий Товар не використовувався Покупцем. Звернення щодо обміну косметичних засобів, які використовувалися, Продавцем не розглядаються.


Обмін і повернення Товару з зазначеними вище недоліками здійснюється в терміни, встановлені чинним законодавством України, а також з урахуванням правил доставки кур'єрських служб.


Повернення й обмін Товару здійснюється у той самий спосіб, у який він був поставлений та/або отриманий.


Звернення Покупців розглядаються лише за умови надання разом із Товаром, що має відповідні недоліки, зазначені в цьому Договорі, документів, які підтверджують факт придбання Товару у Продавця, у тому числі, чек із зазначенням артикулу, кількості, вартості кожного Товару з Замовлення, а також загальної вартості Замовлення.


Відсутність документів, що підтверджують факт придбання Товару у Продавця, є підставою для відмови в задоволенні звернення щодо обміну Товару.

Будь ласка, перевіряряйте замовлення у відділенні Нової Пошти, адже засоби парфюмерно-косметичного призначення обміну та поверненню не підлягають.  У випадку пошкодження або з будь-яких інших питань, не забирайте замовлення з поштового відділення і повідомте нам! В такому випадку всі питання що до заміни/відшкодування та інші вирішення ситуації відбудуться на користь замовника.

Кошти за оплачений товар на «Новій пошті» - не повертаються.